sobota, 23 grudnia 2006

Battambang wycieczkowo


Zdjecia za Battambangu

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

cześć Złotko, szkoda, że nie umieszczasz podpisów pod zdjęciami...wiem, czepiam się, ale niektóre są naprawdę intrygujące i fajnie by było wiedzieć co na nich jest;) Pozdrawiam, wesołych świąt...

Złoty pisze...

juz spiesze z odpowiedzia. Niestety nie mam czasu na dopisywanie komentarzy w trakcie tej podrozy. zapewne uczynie to dopiero po powrocie do domu gdy podczas dlugich zimowych wieczorow bede siedzial przed kompem i jeszcze raz przezywal moja jeszcze trwajaca podroz! Na razie za komentarz musza wystarczyc teksty zamieszczane na blogu. Oczywiscie zawsze mozna sie mnie o cos konkretnego zapytac a wtedy ja napewno odpisze i odpowiem.
Pozdrawiam i buziaki.

Anonimowy pisze...

I nie mow mi tylko ze wtuczałes ty obnluru te ocvhydne zabojady i karaluchy!!!!???
Ble:/